elinorshundradeblogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Elinor ツ - 23 juli 2011 14:46

Hej!

Idag är jag med mitt BFF Fanny!  

Imorgon ska Fanny till Tyskland och då ska jag få passa hennes Dvärghamster Dumle!   

Ni kan läsa hennes jättebraia blogg: www.fannylovedumle.bloggplatsen.se   


Hejdå ses i nästa inlägg!  

Av Elinor ツ - 22 juli 2011 20:24

Hej!

Idag har jag varit hos min mormor!  

Och när vi var där (jag och Erica) så ösregnade det sen blev det skinade sol.  

Och i morse visade min pappa på Internet att det hade kommit 30.000 blixtrar på 6 timmar,men inte jag eller Erica hade vaknat   

Men jag skulle vilja vara vaken och se alla blixtrar,jag älskar det   


Hejdå ses i nästa inlägg!

Av Elinor ツ - 21 juli 2011 16:27

Hej!

Idag har jag och Fanny varit i stan!  

Vi har tittat i olika affärer,ätit och sen köpt saker!  

Nu ska jag visa er ett halsband jag köpte på KapphAl för 39 kr:

Sen köpte jag också tuggomi.  

Jag åt kladdkaka och drack Coca Cola när vi fikade!      


Hejdå ses i nästa inlägg!

Av Elinor ツ - 20 juli 2011 17:50

Hej!

Idag så skulle jag till min mamma´s jobb och ta en spruta mot Mässling för att vi ska åka till Frankrike och där är Mäsllingen mest!   

Men sen efter det så åkte jag och mitt BFF Fanny in till stan med bussen och hyrde... BLACK SWAN!!!!!!!!!!!  

Så vi ska se den senare!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN VI ÄR SUPERGLADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Fanny ska också sova över hos mig idag!  

Det är en bild från Black Swan från Google...  


Hejdå ses i nästa inlägg

Av Elinor ツ - 17 juli 2011 19:21

Hej!

Igår så kunde jag äntligen ladda över bilderna från min mobil   

Så här kommer bilderna som jag tog på stranden:

     

Men idag när jag skulle ladda över bilder kunde jag inte det.  


Hejdå ses i nästa inlägg!

Av Elinor ツ - 15 juli 2011 16:55

Hej!

Ingen har ensålänge skickat att dem vill ha en header...  

Jaja,hoppas att det kommer en!


Hejdå ses i nästa inlägg!

Av Elinor ツ - 14 juli 2011 16:21

Hej!

Jag tänkte för er som inte kan,vill eller orkar göra en header till sin blogg,kan kommentera i detta inlägg och om ni vet min riktiga mejl-adress kan ni skicka bilderna ni vill ha i den,och ni som inte vet den ska skicka hit: elinorsheadermejl@hotmail.com 

Så ska jag göra en header,och ni som inte går i min klass (eller känner) får säga sin mejl i kommentaren.Och om ni inte vill visa er mejl så kan jag ta bort kommentaren.  Jag kommer skicka header inom 1-3 dagar.  

Så kom igen!


Hejdå!

Av Elinor ツ - 14 juli 2011 16:11

Hej!

som ni ser har jag inte bloggat på några dagar,men har liksom inte känt för det.  

Innan idag spela jag The sims 3  Sen så har jag också tittat på TV.  

Så man kan säga att jag har mest varit en latfis idag!   


Hejdå ses i nästa inlägg!

Presentation


Hej.
Jag heter Elinor och hoppas att du trivs på min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar Du min blogg?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina klsskompisars bloggar!

RSS

Besöksstatistik

Happy Hello Kitty Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards