elinorshundradeblogg

Alla inlägg den 29 juli 2011

OJ!

Av Elinor ツ - 29 juli 2011 11:18

Hej!

Om ni undrar varför bilden i det förra inlägget inte kom fram var för att den kom från INTERNET!   

Men jag kan inte ta en bild med min webbkamera för att det slottet är i Allerummet,och det är för långt bort från min dator!   

Försökte precis men funka ej!   

Jaja,jag kan ju ta ett kort på det nån annan gång!


hejdå ses in ästa inlägg!

Av Elinor ツ - 29 juli 2011 10:56

Hej!

Nu ska jag bara berätta en sak som är ganska viktigt!   

Att jag inte kommet att skriva inlägg varje dag,och det är eftersom det är sommarlov    

Och igår var jag på TROPIKARIET   

Sen körde jag,pappa och Erica och köpte denna:

(Bilden är tagen från Internet)

Cool va?!?   

Och sen på Tropikariet köpte jag en RUBIKS TWST!

Och tack vare Pappa så lärde jag mig göra "hunden".   

Och sen passar jag ju DUMLE som ni kan läsa om i denna bloggen: www.fannylovedumle.bloggplatsen.se jag ska ha han i en vecka till.Och det har gått jättebra att passa han!  


Hejdå ses i nästa inlägg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej.
Jag heter Elinor och hoppas att du trivs på min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar Du min blogg?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina klsskompisars bloggar!

RSS

Besöksstatistik

Happy Hello Kitty Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards