elinorshundradeblogg

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Frankrike bilderna!

Av Elinor ツ - 26 augusti 2011 22:12

Det är inne på hotellet Dream Castle! 

Här såg jag Eiffeltornet för första gången! 

Och man åkte en båt över en vattenkanal som hette nått på S,och denna är en jättekänd bro! 

Här är jag inne i Eiffeltornet efter en lång väntan! 

Detta är första våningen,och det stora huset ni ser är en shoppinggalleria!!!  Andra våningen!  Jag tror också att det är andra våningen,är inte helt säker.  Här på denna bilden ser ni bara ETT ben av Eiffeltornet,den la jag ut för att ni ska kunna se hur stort det är!  Sen åkte vi båt till Notre Dame,där Ringaren i Notre Dame  utspelar sig (Quasimodo). Och vi gick upp till tornet och såg en massa stenfigurer,denna är en Djävul,dem var gjorde för hand!  Sen kom man in i ett rum,och där fanns den klockan!Den saken som gör att klockan ringer väger mer än 500 kilo (är inte helt säker).  Klockan på ett annat håll!  En till stenfigur som äter nått!   En annan bild!  Man ser ut till stan och Eiffeltornet från Notre Dame!  Sen gick vi en promenad i Paris och då tog jag den bilden! 

Det är en enorm kö in till Lovren!   Det är glaspyramiden,man går in där!  Det är en komumie! Inne i Lovren!  Och det vet jag inte vad den heter men den var cool!  Sen gick vi till tavlorna! Och där såg vi Mona Lisa! Som ni nog ser var det liiite fler en vi där!  Det är inne på Disneyland!Jag och Erica står framför Walt Disney och Musse Pigg!  Sen åkte vi ett tåg inne i Disney Land,och då tog mamma den bilden! 

Sedan såg vi Eva och Wall e!

Sen träffade vi Sully från Monster Inc!  Här går jag,mamma och Erica i Disney Land,och ni ser nog slottet!   Vi träffade också Dath Wader!    En till bild på han! Och en till!  Det är en Xwing en äkta Xwing från Star Wars! Jag rörde den! 

Och så sista bilden,sista dagen när det var en vacker solnedgång!


Jag har själv tatt dem flesta bilderna!

Men nu ska jag göra en header!


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor ツ - 29 december 2011 14:52

www.simsens.blogg.se       Jag förklarar på bloggen varför jag bytat!!!!!!!!!!!!! ...

Av Elinor ツ - 26 december 2011 16:50

Hej! Nu har jag spelat Sims så det räcker för idag.   Och jag tycker stadsliv är värt att köpa,fast man får INTE en ny stad utan man får gå in på "Ändra stad" och sätta in de allmänna tomterna själv. Och det kan vara lite knepigt om man inte rikt...

Wii

Av Elinor ツ - 26 december 2011 12:34

Hej! Just nu spelar mamma,pappa och Erica Wii. Jag ska nog snart spela Sims,och jag ska be pappa ladda ner Stadsliv på origin.com. Sen ska jag KANSKE skriva en recension om det. KRAM!...

Av Elinor ツ - 25 december 2011 10:32

Hej! Igår var det den bästa julaftonen ever! Men nu ska jag visa er mina julklappar:     Ett skal från fokiwa.se!!!!! ^^^(Fast mitt är annurlunda)     (I asken finns en klocka och ett halsband)                   J...

Av Elinor ツ - 24 december 2011 12:53

GOD JUL PÅ ER BLOGGLÄSARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!           <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ...

Presentation


Hej.
Jag heter Elinor och hoppas att du trivs på min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar Du min blogg?
 Ja!
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina klsskompisars bloggar!

RSS

Besöksstatistik

Happy Hello Kitty Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards